Václavek je zpět, radujte se, veselte se

8. 08. 2018 6:16:00
Máte radost milánkové, že jsem zpět z vyhnanství, kam mne uvrhla technikálie s přihlášením, neboť jsem urážel soudruhy Kanimůru a jiné vrcholné představitele hlouposti a lidské omezenosti?

Až mi bylo na půl roku zablokováno přihlášení nejen do diskusí, ale i do administrace mého blogu :-)

Ale nyní jsem zde, ještě plnější sarkasmu, vědění a chuti do práce, tedy do psaní, takže si mne již brzy opět začnete užívat.

Určitě se ptáte - a kde ten Václavek toho půl roku vůbec byl? Inu, byl jsem všude možně, procestoval jsem kus Evropy, hodně toho nasportoval a měl se dobře protože nejsem tak blbej, abych se měl špatně.

No a protože vás mám rád tak vám sem ku šťastnému návratu přidám i něco infa o tom půl roku, kdy jsem byl out. Tak se usaďte, udělejte si pohodlí a Mirek vám teď něco ukáže.

Úplně nejdříve si Mirek zajel do Belgie. Do jejího hlavního města. Které je prozatím ze všech měst, které viděl asi nejšmrncovnější, nejčistější a prostě nejevropštější. Ne nadarmo tam sídlí Evropská Unie, do jejíhož sídla jsem si zašel na návštěvu a nakoupil si tam spoustu suvenýrů, kterými zvyšuji tlak kolemjdoucím nazionalistům. Však posuďte sami...

A pak si Mirek zajel o kousek blíž. Do mého hlavního města. Tedy do Vídně. Asi se probůh ptáte, jak to, že ten Mirek hovoří o hlavním městě Vídni, když jím je přeci Praha. Ono je to tím, že Mirek je monarchista a považuje dobu, kdy království České, markrabství Moravské a markrabství Slezské bylo součástí společné Rakouské vlasti za tu nejvýznamnější dobu, kdy se naše nejvíce rozvíjely. A to jak po stránce hospodářské, tak kulturní, vzdělanostní a národní. Protože od toho nešťastného října 1918 to šlo s námi jenom a pouze z kopce, až jsme ve finále ryli drrrrržkou v zemi. A teprve potom, co jsme se stali součástí ještě větší vlasti, tedy té evropské je patrný opětovný pokrok. Že vám ale familie Klaus říká něco jiného? Nic není jednoduššího - neposlouchejte ji a poslouchejte mě. A že jste byli hodní a došli až sem, tady máte zase něco.

A pak jsem to vzal na sever a vyrazil jsem k Baltu. Tedy do města Gdańsk, které je perlou trojměstí Gdańsk, Sopoty, Gdyně. A měl jsem tam krásně, nádherně a náramně a vůbec nic mi tam nechybělo, protože v Polsku jsem stejně jako v předchozích dvou zemích jako doma. Protože můj domov je Evropa. Nu a tady máte do třetice všeho dobrého od Mirka trochu polských sladkostí.

Tedy se mešúrs mějte krásně a já už koncipuji další článek, ale ten bude z úplně jiného soudku.

P.S. autorem všech fotografií jsem já, zase jenom a jenom a jenom já :-)

Miroslav Václavek

Šumperk

Autor: Miroslav Václavek | středa 8.8.2018 6:16 | karma článku: 21.90 | přečteno: 911x

Další články blogera

Miroslav Václavek

Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky

Pro pravdu se každý zlobí, přičemž ani Andrej Babiš není výjimkou a zvláště je-li to pravda, které se dopustí on sám.

22.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 39.10 | Přečteno: 3477 | Diskuse

Miroslav Václavek

Fico, Babiš, Putin - ruská trojka smrti

Představte si, co by se stalo, kdyby po druhé světové válce nebylo Německo podrobeno denacifikaci. Kdyby bylo řečeno, že pokusem Clause Schenka von Stauffenberga o likvidaci Hitlera bylo provedeno Německé národní povstání

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 30.20 | Přečteno: 663 | Diskuse

Miroslav Václavek

Mírové návrhy Andreje Babiše

Jak už všichni víme, je vláda Petra Fialy tou nejneschopnější v dějinách. Pokud by o tom snad někdo pochyboval jen ať se rozhlédne kolem sebe. A co uvidí? Je zataženo a prší, to svědčí o naprosté pravdivosti těchto slov.

28.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 25.31 | Přečteno: 561 | Diskuse

Miroslav Václavek

Islamizace úspěšně pokračuje!

Kde jsou ty časy, kdy si Tomio Okamura zašel v Londýně do mešity za požehnáním a jeho genosse po útoku na koleje na kebab. Situace je mnohem vážnější, než by se zdála na první pohled být. Jen posuďte sami, co se mi přihodilo!

12.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 18.17 | Přečteno: 759 | Diskuse

Další články z rubriky Cestování

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 18.16 | Přečteno: 396 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.12 | Přečteno: 578 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.35 | Přečteno: 231 | Diskuse

Aleš Gill

Střípky z KLDR - Díl 26. - Návrat do paralelního vesmíru

Jsou to téměř dva roky od mého posledního článku o KLDR, a téměř tři roky od mé druhé cesty za nejželeznější oponu, jakou si lze představit. A protože informací z KLDR je kvůli uzavřené hranici málo, mohli bychom se tam vrátit.

19.3.2024 v 8:52 | Karma článku: 15.79 | Přečteno: 471 | Diskuse

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 207 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...