- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Diky, ja jdu s kamarady do pubu koukat, jestli to nedostal ten psychopat a pak znovu prectu. Jinak jsou skevele clanky o navsteve J. Brady v anglictine na netu
Kořeny autora jsou v konkurenční opičí smečce, která trvale našemu klanu kradla vše, na co přišla. V Čechách jsou potomci hlavně jejich rodu a proto se v současné době na nás v cizině dívají skrz prsty.
Někdy je zarážející, jaké články se zde objevují. Ale takovou směsku vzájemně nesouvisejících informací, spojených do guláše nesmyslných tvrzení, tak to se ani zde hned tak nevidí. A když v závěru článku čtu, že otrokářství u nás skončilo roku 1989...to nevím, zda se smát nebo přemýšlet nad intelektuálním úpadkem některých blogerů.
blog byl trochu zmatečný, nicméně o určitou formu otrokářství za bývalého režimu se dá bavit....např. komunistické lágry nuceně nasazených nepřátel strany z 50.let
..jako exkurze do našich dějin 10. století dobrý...jinak vám doporučuji , pane autore, exkurzi do současné Číny a do Tibetu...třeba zjistíte, že je to jiná Čína než ta poloviny minulého století, o které píšete...jinak od vás nic nového, opět kýbl špíny...stokrát nic umořilo vola...je potřeba stále vymývat a vymývat...
No - v polovině minulého století byla Čína prakticky otrokářská. A tehdy anektovala Tibet. Tedy ho anektovala do otroctví, ne?
Určitě ne - pan Zeman to přece tvrdí jinak.
PS: O jiné Číně - to píšete o centrech větších měst, že? Nebo snad chcete (se zemanovskou pravdomluvností) tvrdit, že to platí i jejich periferiích? Či snad dokonce o čínském venkově?
No tak určitěěě.... ale dávat rovnítko mezi české země kolem roku 1000 a Tibet v polovině minulého století mi přijde malinko mimo mísu... sorry. on takovej Julius Cézar byl taky pěkná "svině otrokářská" - takže Itálie, Francie, Británie taky vyrostly na otrokářských základech. a co takový Egypt? Děs a hrůza - pyramidy by se měly zbourat! atd.
Jenže on to rovnítko dává nesmyslně i Zeman. V r. 1950 už bylo v Tibetu otrokářství spíše jen formální. Viz třeba:
Nevím, proč se pan Mužík pohoršuje, jde o součást našich dějin. Pravda, vše se zmodernizovalo , dobrý obchod je i s idejemi. Lidsky chápu pana Miloše Zemana tak, že si nepochybně přeje dobrý Zápis do dějin, chápu. Nabízí tedy nové otrokářství.
To vede přes soudní - exekuční řízení, poklonkování a piklení. Na to, že se jedná o prostého úředníka - pravda viditelného, bez exekutivních pravomocí si takto otrokář vede poměrně slušně ! Viz přicházející starší žena na náměstí - Prosíc mocnáře, aby znovu kandidoval - sama nemaje vlastního myšlení, národní hrdosti a osobní cti ! Co má dělat, je tíživě svobodná ! Hle, řešení se nabízí ...
Otrokář je zde, šup k němu ! Závěr - Protipól otrokářství je činný, samostatně konající a myslící člověk - Toť, typický nepřítel veškerého pokroku ! S takovými lidmi, se do dějin vstupovat opravdu nedá !
No, zotročovat liudi chtějí hlavně ti neobolševici, co tvoří tu naši slavnou kulturní frontu proti Zemanovi.
Karma.Velmi dobře napsáno.Od zfanatizovaných agresivních duchodcu,vyznávajících Zemanovu sektu,pro které je každá lež Velkého kormidelníka svatá,tady dostanete pořádně zabrat...
Autorovým záměrem bylo a je za každou cenu poplivat českou státnost a proto si z historie i současnosti vybral jen to, co se mu hodí do krámu. Především obchodování s lidmi není totéž co otrokářství. Před tisíci lety se s lidmi obchodovalo všude. Obchod funguje vždy tam, kde je nabídka a poptávka. Na Západ od české kotliny existovala ( a samozřejmě stále existuje) poptávka po otrocké pracovní síle a Boleslav na ní flexibilně vybudoval svou (a nejen svou!) existenci. Pořád lepší než obyvatelstvo dobytých území jednoduše povraždit jak se tomu dělo mnohde jinde i v mnohem pozdějších dobách
Jenže mylně předpokládáte, že se tehdy obchodovalo jen s nepřáteli, kteří byli poraženi.
Bohužel daleko více otroků bylo získáno tak, že se prostě uspořádal lov na otroky bez ohledu na to, že se nijak nestavěli nepřátelsky vůči vládnoucímu stavu.
Jo jo, srovnávat situaci raného středověku se stavem poloviny 20. Století, to jen tak někdo nedokáže. U nás se tomu říká demagogie, nevím jak podle autora.
No tak alespoň vysvitne, jak jsme od tehdejšího daleko. A měly-li být podmínky stejné v polovině 50. let 20.stol. srovnatelné s Čechy 10. stol., pak nutně čínbská kolonizace Tibetu představovala změnu, jestli k horšímu, nebo k lepšímu, je k diskuzi. Rozbíjení tradičních vazeb je vždy o pusu.