Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Dlouhý článek, který není ničím jiným, než serií urážek a nadávek s žádnou vypovídající hodnotou. Je příznačné, že lidi, ohánějící se pokorou, slušností, morálkou atd. se vyjadřují způsobem nejnižší spodiny, rozhazujíc kolem sebe haldy slovních fekálií

12 6
možnosti
Foto

četl jsem pečlivě, ale "haldu slovních fekálií" jsem v článku pana Václavka nenašel.

Zatímco z úst pana presidenta jsem "svini" a "pussy" zaslechl docela zřetelně.

10 1
možnosti
JN

J79o83s23e70f 25N64i15k11l

26. 6. 2017 8:47

Vy chcete překonat Zemana....váš slovník se již tomu blíží...který "vyměšovací otvor" máte na mysli?...

3 2
možnosti
JK

Lživou kampaní obelhaný národ zvolil hulváta, ještě že lze tu chybu napravit.

11 6
možnosti
Foto

Že popisujete známá fakta je dobře, stále je dost lidí, kteří mají zapotřebí si je přečíst, ale proč i Vy používáte tolik vulgarizmů ?

10 1
možnosti
JN

Moc si to berete.

Z té naivní představy, že prezident reprezentuje svou zemi, jsem byl vyléčen už před několika desetiletími. Takže pochybuji, že mě tento nebo nějaký další může nějak překvapit.

0 0
možnosti
Foto

Opět je vidět, že demokracie a slušnost se neprosadí sama. Je třeba jí aktivně pomoci, v tomto případě svou účastí v prezidentských volbách. Minimálně jeden velmi slušný, důstojný a schopný protikandidát se naskýtá a možná se objeví i další. Ale je nutné jim svým hlasem pomoci.

8 0
možnosti
Foto

dost dobré- karma

7 4
možnosti
Foto

Idea, kterou máte vyjádřenou v názvu blogu, platí ale vždy a všude. Byla zformulována dávno v podobě rčení: ryba smrdí od hlavy. Ale opravdu nešlo volit pospávajícího pankáče v červených ponožkách, což připomínalo ne náhodou hitlerjugdent. Nějaké lži Zemana neměly vůbec žádný vliv.

Jak vidno, Zeman dělá teď reklamu Sobotkovi, ale to nejenom teď, ale už v prvním pořádu na TV Barandov po té estrádě na Hradě. Sděluje nám, že tu bitvu prohrál a je z toho celý nesvůj.

1 7
možnosti
Foto

Nepochopil jsem kdo tu bitva prohrál?

0 2
možnosti
MB

pana Miloše Zemana neberu vážně, to se mi osvěčilo ! Pak se mne pojmy o nějaké nenávisti, viz příspěvky dole - naprosto vyhnuly. Ukazuje se, že jeho osoba přechází do podoby i školní pomůcky. Rozšířil pojmy nekonečno - pod očekávaným dnem je dno další a hle, opět další ... :-)

1 0
možnosti
JV