Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J64a25n 81R44á64ž

25. 7. 2019 17:57

Kdybyste do svého povídání nezapletl v podivném hnutí mysli Kreml, bylo by to čtivé.

Je až podivné to neodolatelné puzení, které někoho nutí k Alšovi, Jiráskovo, Palackému a dalším falzifikátorům českých dějin, přidat vliv Moskvy. Ještě že v době Jiráska nežil Putin, takže jeho vliv na jeho výklad českých dějin byl nepatrný.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že k němu přišla na základě pozorování přírody. Lev totiž přesně demonstruje naši národní povahu. Pěkně se nacpat a zalehnout. V nejhorším trochu zařvat a vycenit zuby. Ovšem perfektní postoj.

Karma! R^

1 0
možnosti

Ve Svaté říši římské národa německého bys byl otázán: Hast'se alle beieinander? :-P

0 0
možnosti

"..pijí mléko, pojídají strdí a ukusují med.."

Vážený pane, strdí a med jsou to samé. Ikdyby se bral přenesený význam strdí jako plástve plné medu, určitě by to nikdo nepojídal a sotva by ukusoval med.. když už se pouštíte do takového "rozboru".

2 0
možnosti
Foto

;-) Tak. A to sme ani netušili, že Jiráska a jiné ,,nár. buditele" financoval Kreml;-)

1 0
možnosti

Naše vládnoucí dynastie se v té době jmenoval Přemyslovská a Přemyslovci měli v znaku orlici. Státní znak v té době nebyl žádný, je osobní z znaky vládců. Až na český trůn dosedli Lucemburkové, tak jsme měli vládce, kteří měli ve znaku lva (nevím, jestli afrického nebo jiného) a ten už zůstal v našem znaku. Tedy není to ten lev Bruncvíkův. abychom vytvořili další legendu.

4 0
možnosti
Foto

Tak to si, milý kolego, slíznete. Tak tupit naše dějiny, pověsti, jací jsme bývali ( a jistě i jsme ) junáci. A Vy na nás s perským lvem a nějakým Teutónem.....

Jako kovaný Čech jsem si nechal udělat genetický rozbor, odkud jsou mí předkové. Nestačil jsem se divit, co jsem za cizáka....;-D

Karma, of course...R^

4 1
možnosti

Vážený pane. I když se cítíte multikulturně, aplikoval bych na Vás místní přísloví. Podle sebe soudím tebe.

Takže vážený ubrečený ubožáčku, já jsem hrdý, na to že jsem Čech, na naši historii (financovanou Kremlem ;-D), i na náš národ.

To, že jsme potomci Keltů, Avarů, Franků, Slovanů a bůhví , kdo ještě táhl přes naše území, na tom nic nemění. Já nejsem rasista. A kdyby jste se opravdu zajímal o historii, tak byste našel daleko více zajímavých věcí nejen o Češích. A pověsti, jsou jenom pověsti. I když hezké.

4 0
možnosti
Foto

To je krásně napsaný...

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS