Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

když mi policie chce zkontrolovat kufr auta, na což ji při normální kontrole nepřísluší a já se ozvu, vyjmenují mi hromadu důvodů, proč to mohou.

Když jim nahlásím vykradenou garáž, tak mi zase vyjmenují hromadu důvodů, proč s tím nemohou nic dělat nemohou.

Obojí je osobní zkušenost.

1 0
možnosti
VS

Takové....no.....uvědomělé. Že bych taky začal psát "budovatelské dopisy" ohledně "zběsilých cyklistů, ohrožujících bezpečnost na chodnících, kde je jen otázkou času, kdy vyvraždí celou školku jdoucí na procházku"?

Hmmm asi ne, ty "lepší zítřky" totiž, podle mého, nevybudujeme udáváním...

Kdo jsem ale já, že? Vstali noví bojovníci pod novou vlajkou...

2 0
možnosti
Foto

I36v47a80n 36M94a74r83e27k

21. 5. 2020 19:59

Pane Václavku, dnes souhlas a karmaR^. . . . . . . . Bohužel, není to jen záležitost Jeseníků. ;-(

3 0
možnosti
ZH

No - pokud na ně nikdo policii okamžitě nezavolal, pak lze sotva očekávat, že někdo přijede a začne ty potenciální vrahy zatýkat. :-)

2 0
možnosti
Foto

Chcete-li někoho udat, měl byste Policii ČR sdělit něco konkrétního. např. registrační značku vozidla. Dnes lze udávat mnohem snadněji díky mobilům, proto je tato činnost rozsirrnejsi než byla za Husaka R^

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
MT

Ale tady je řeč o Červenohorském sedle...

0 0
možnosti
VH

Rozumím. Policie ČR Vás neuspokojila. Neslíbila, že Vám při každé vyjíždce budou stát za zadkem dva policajti, případně že každá křižovatka a odbočka na polní či lesní cestu bude osazena dvojicí policistů na motorkách. Čímž není schopná zajistit ochranu pořádku v ČR.

3 0
možnosti
LH

ovšem nedejbože pokud by tak Policie učinila, razem je tu další blog o policejní šikaně;-D

4 0
možnosti