Miroslav Václavek

Islám, nejstrašnější náboženství v dějinách!

15. 09. 2017 6:15:15
„Dá se říci, že tato ideologie je ještě nebezpečnější než hitlerovský nacismus, jelikož se v jejím jménu vraždí a válčí nepřetržitě více jak třináct století. Tato ideologie zničila civilizaci Řecka v Malé Asii

a starobylou civilizaci v Egyptě. Římskou civilizaci nezničili Germáni, ale opět islámská okupace Středomoří vedla k pádu největšího impéria těch dob. Evropa následně odolávala po staletí nepřetržitým útokům muslimů ze všech stran a válka muslimů o světovou nadvládu nikdy neskončila. K dobytí Evropy muslimy se otevřeně hlásí i spojenec české vlády, turecký prezident.“ Tomio Okamura, ekonomický imigrant do České republiky, dne 5.září 2017 v poslanecké sněmovně České republiky.

Tomio Okamura, jenž k nám přimigroval kvůli penězům z rodného Japonska (přičemž já osobně ekonomické připrchlíky vnímám pozitivně, neboť jsou hodnotově dobře motivovaní a jsou v drtivé většině naprostým ekonomickým přínosem nové vlasti) a který je sám coby ztělesnění tolik proklínaného multikulturalismu - máma z Moravy, táta z Koreje a on sám narozený v Tokiu - se opět nechal slyšet v poslanecké sněmovně naší země a jako obvykle se předmětem jeho zájmu stal islám, tedy jedno z hlavních světových monoteistických náboženství, o kterém pan Okamura neví zhola nic, což je ale samozřejmě příčinou i toho, že čím méně o něčem ví, tím více o tom mluví.

Pomiňme prosím zjevné hlouposti s nimiž k této náboženské tématice přistupuje, tedy především to, že neexistuje jeden islám, ale mnoho islámů a to od mírumilovné súfistické islámské spirituality až po nenávistný wahábbismus šířený hlavním zbrojním obchodním partnerem Donalda Trumpa i Vladimíra Putina, tedy Saudskou Arábií a přečtěme si ještě jednou jeho slova o tom, že islám stojí za pády významných starověkých říší a to od Egypta po Řím, kterými islám soudí jako žalobce v Norimberku.

A vezměme to hezky popořadě od nejstarší civilizace, po tu nejmladší.

Když roku 332 př. n . l. bez boje získal egyptskou říši Alexandr Makedonský a tato se stala součástí středomořského helénistického civilizačního okruhu scházelo islámu k narození devět set čtyřicet čtyři let a přesto již byl příčinou pádu starobylé egyptské civilizace.

Ale to není všechno, islám řádil dál.

Hned poté se vrhl na civilizaci řeckou a osm set padesát pět let před tím než Mohamed odešel do Medíny dupal v antice jako slon v porcelánu. Alespoň tedy podle pana Okamury. Neboť Řecko přece nemohlo přejít závětí do rukou Říma!

Ale považte, ani to nebylo islámu dost!

Protože sto čtyřicet šest let před tím než Alláh vnukl Mohamedovi své súry, již zničil římskou říši. Zda tomu bylo za pomoci pana ministerského předsedy Sobotky pan Okamura neráčil upřesnit, ale nepochybně ony Odoakerovy voje vedl převlečený turecký prezident, kterého financoval FED a Soros, abychom dostáli oficiální kremelské linii a nevybočovali z řady přihlouplých tvrzení pana Okamury, určených pro jeho náboženskou sektu příznivců a voličů, coby dogmata.

Že vám to moji milí čtenáři řečeno slovy pana policejního rady Vašátka neštymuje?

No ještě, aby taky ano. Vždyť bez nevzdělanosti a hlouposti by něco podobného ani pan Okamura přece nemohl veřejně šišlat a jeho věřící by v to nemohli věřit. Protože by ho nakopali jako podvodníka a lháře okresního formátu někam.

A pokud o to spojení s Tureckem jde, pane Okamuro, musím vás jako imigranta neznalého české historie poučit v tom, že jediné známé spojenectví s tímto, v dávné historii naším širším nepřítelem, učinili čeští stavové ve svém povstání, naštěstí zažehnaném pravidelnou císařskou armádou na Bílé hoře.

Ale to se v Jiráskovi nebo v jiných pohádkách dozvědět nemůžete.

Příště ovšem prosím, ještě než ze sebe opět uděláte idiota, alespoň na chvíli zasedněte k PC a račte se na googlu dovzdělat tak, že nebudete předmětem posměchu u osob mimo váš fan klub a tudíž žijících v realitě, nikoliv v psychóze, kterou ráčíte kolektivně sdílet.

A pokud byste chtěl probrat války, ve kterých se náš kontinent po staletí zmítal a po kterých je díky EU a NATO veta, jsem vám plně k dispozici.

Šalom Alejkum

„Nevěděl jsem nic.
Nevěděl jsem jak hledat
Nevěděl kam jít
Koho se zeptat a kde získat jistotu?
Jakou cestu následovat?
Jaké příkazy poslechnout, abych mohl najít svého Milovaného?

Hledajíc jsem dospěl k mešitě,
ale vše co jsem našel byly naduté, prázdné diskuze o symbolech a obřadech

Mé srdce mi řeklo, jdi do semináře,
Snad tam se můžeš setkat se svým Pánem
Ale vše s čím jsem se setkal byli nafoukaní učenci a hlučné spory

Bylo mi doporučeno navštívit svatyni
Nenašel jsem tam nic vyjma uctívaných model a znějících gongů

Pak jsem se vydal na pouť po všech svatých místech
Snad bych Ho mohl hledat tam ...
Prošel jsem mnoho míst a sklonil jsem se před mnoha božstvy,
Ale nepřineslo mi to klid.
A když už jsem shledal sebe sama bezmocným, opustil jsem města a jejich svatyně,
abych se ukryl v džungli.

V pustině jsem se soužil a proléval hořké slzy
Ptal jsem se sám sebe "jak dlouho musím vydržet tato muka odloučení?"
Ale nebylo kam jít, nenašel jsem žádné místo, které by mě ukrylo před mou bolestí.

Po několik dní jsem se potloukal horami a prodíral lesem jako žebrák, poutník a fakír bez domova
Byl jsem opuštěný, hladový, žíznivý, v ubohém stavu. Bez jediného sousta k utišení mého hladu, bez jediné kapky k uhašení mé žízně.

Ulehl jsem na poli, spalující slunce mi pražilo nad hlavou
A má mysl se naplnila touhou spatřit Ho.
Ale vše bylo marné
Pán se mi nechtěl ukázat.
Proléval jsem krvavé slzy, a ty se třpytily jako rubíny v písku.

Když jsem dosáhl stavu absolutního zoufalství, doufajíc v smrt, která by mě vysvobodila z této bolesti, On, můj Milovaný...
Přišel ke mě
Jako matka spěchající k nemocnému dítěti,
Přišel, sedl si vedle mě, položil si mou hlavu do klína
A Jeho ústa vydala tato slova:

"Nyní vidíš vše co chceš vidět
Odkryji ti všechna tajemství mého srdce.
Pamatuj, My milujícího nejprve zkoušíme
trápíme ho, dáváme mu pociťovat tíseň a nutíme ho prolévat slzy
Potom ho přeneseme k Nám.
Když jsou všechny jeho myšlenky Milovaný,
Necháme ho přijít blíž, zahrneme ho láskou a pevně ho obejmeme v náručí
Takto se stává úplným.

Když se Jeho slova dotkla mých uší
Vrátil jsem se do života, procitl jsem a byl osvobozen od veškeré bolesti.
Potom jsem vrhl jediný pohled na jeho oslnivou tvář
a tajemství celého stvoření leželo přede mnou odhalené
v jediný moment všechny dobré a špatné skutky života náhle pominuly

Z odloučení jsem vstoupil do Jednoty
A všechny klamy bytí zmizely jako přelud

Nyní kamkoli upřu zrak, nevidím nic než Jeho. Muslim, Hinduista a Žid všichni se pro mě stali stejnými, všichni se sloučili ve Slávě a Nádheře mého Milovaného Boha.“

NAZIR

Miroslav Václavek

Šumperk

Autor: Miroslav Václavek | karma: 22.96 | přečteno: 1846 ×
Poslední články autora