Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Václavek je zpět, radujte se, veselte se

Máte radost milánkové, že jsem zpět z vyhnanství, kam mne uvrhla technikálie s přihlášením, neboť jsem urážel soudruhy Kanimůru a jiné vrcholné představitele hlouposti a lidské omezenosti?

Až mi bylo na půl roku zablokováno přihlášení nejen do diskusí, ale i do administrace mého blogu :-)

Ale nyní jsem zde, ještě plnější sarkasmu, vědění a chuti do práce, tedy do psaní, takže si mne již brzy opět začnete užívat.

Určitě se ptáte - a kde ten Václavek toho půl roku vůbec byl? Inu, byl jsem všude možně, procestoval jsem kus Evropy, hodně toho nasportoval a měl se dobře protože nejsem tak blbej, abych se měl špatně.

No a protože vás mám rád tak vám sem ku šťastnému návratu přidám i něco infa o tom půl roku, kdy jsem byl out. Tak se usaďte, udělejte si pohodlí a Mirek vám teď něco ukáže.

Úplně nejdříve si Mirek zajel do Belgie. Do jejího hlavního města. Které je prozatím ze všech měst, které viděl asi nejšmrncovnější, nejčistější a prostě nejevropštější. Ne nadarmo tam sídlí Evropská Unie, do jejíhož sídla jsem si zašel na návštěvu a nakoupil si tam spoustu suvenýrů, kterými zvyšuji tlak kolemjdoucím nazionalistům. Však posuďte sami...

 

Můj vzkaz EU.

 

A pak si Mirek zajel o kousek blíž. Do mého hlavního města. Tedy do Vídně. Asi se probůh ptáte, jak to, že ten Mirek hovoří o hlavním městě Vídni, když jím je přeci Praha. Ono je to tím, že Mirek je monarchista a považuje dobu, kdy království České, markrabství Moravské a markrabství Slezské bylo součástí společné Rakouské vlasti za tu nejvýznamnější dobu, kdy se naše nejvíce rozvíjely. A to jak po stránce hospodářské, tak kulturní, vzdělanostní a národní. Protože od toho nešťastného října 1918 to šlo s námi jenom a pouze z kopce, až jsme ve finále ryli drrrrržkou v zemi. A teprve potom, co jsme se stali součástí ještě větší vlasti, tedy té evropské je patrný opětovný pokrok. Že vám ale familie Klaus říká něco jiného? Nic není jednoduššího - neposlouchejte ji a poslouchejte mě. A že jste byli hodní a došli až sem, tady máte zase něco.

Marie Terezie.

    

A pak jsem to vzal na sever a vyrazil jsem k Baltu. Tedy do města Gdańsk, které je perlou trojměstí Gdańsk, Sopoty, Gdyně. A měl jsem tam krásně, nádherně a náramně a vůbec nic mi tam nechybělo, protože v Polsku jsem stejně jako v předchozích dvou zemích jako doma. Protože můj domov je Evropa. Nu a tady máte do třetice všeho dobrého od Mirka trochu polských sladkostí.

Tedy se mešúrs mějte krásně a já už koncipuji další článek, ale ten bude z úplně jiného soudku. 

P.S. autorem všech fotografií jsem já, zase jenom a jenom a jenom já :-) 

 

Miroslav Václavek

Šumperk 

 

Autor: Miroslav Václavek | středa 8.8.2018 6:16 | karma článku: 21,90 | přečteno: 911x
  • Další články autora

Miroslav Václavek

Jak se může na homofobním Slovensku stát prezidentem homosexuál?

Příčina toho, proč se Fico s Pellegrinim angažují v politice je evidentní. Jde o řemeslné zloděje a příslušníky organizovaného zločinu, kteří rozkradli celé Slovensko a nyní jim tak nehrozí kriminál,

10.4.2024 v 17:00 | Karma: 24,73 | Přečteno: 1125x | Diskuse| Politika

Miroslav Václavek

Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky

Pro pravdu se každý zlobí, přičemž ani Andrej Babiš není výjimkou a zvláště je-li to pravda, které se dopustí on sám.

22.3.2024 v 17:00 | Karma: 39,18 | Přečteno: 3645x | Diskuse| Politika

Miroslav Václavek

Fico, Babiš, Putin - ruská trojka smrti

Představte si, co by se stalo, kdyby po druhé světové válce nebylo Německo podrobeno denacifikaci. Kdyby bylo řečeno, že pokusem Clause Schenka von Stauffenberga o likvidaci Hitlera bylo provedeno Německé národní povstání

7.3.2024 v 17:00 | Karma: 30,51 | Přečteno: 765x | Diskuse| Politika

Miroslav Václavek

Mírové návrhy Andreje Babiše

Jak už všichni víme, je vláda Petra Fialy tou nejneschopnější v dějinách. Pokud by o tom snad někdo pochyboval jen ať se rozhlédne kolem sebe. A co uvidí? Je zataženo a prší, to svědčí o naprosté pravdivosti těchto slov.

28.2.2024 v 17:00 | Karma: 25,54 | Přečteno: 667x | Diskuse| Politika

Miroslav Václavek

Islamizace úspěšně pokračuje!

Kde jsou ty časy, kdy si Tomio Okamura zašel v Londýně do mešity za požehnáním a jeho genosse po útoku na koleje na kebab. Situace je mnohem vážnější, než by se zdála na první pohled být. Jen posuďte sami, co se mi přihodilo!

12.2.2024 v 17:00 | Karma: 18,46 | Přečteno: 883x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...