Sudeťák v Londýně velké multi kulti znamená!

12. 01. 2023 17:00:00
Jak jste si všimli, v pátek nám začínají prezidentské volby a mediální prostor se začíná přehřívat. A protože vám nechci radit, zda volit Petra nebo Pavla, napsal jsem vám článek o Sudeťákovi v Londýně.

A tenhle příběh je pravda, ať mi visí, jestli jsem vám lhal!

Tedy po takové přísaze, kterou bych si nikdy nelajzl, kdybych si moji storku vycucal z prstu či snad vyfabuloval mi můžete věřit každé mé slovo, neboť je kryto více než zlatem a teď se už pohodlně posaďte a čtěte.

Bylo nebylo, před pár lety jsme si vedeni konzumním způsobem života, zajeli s mými bejby zašopovat do Londýna. Neboť jsme již byli nechutně znuděni domorodou nabídkou a zachtělo se nám čehosi onačejšího. Tedy vyrazili jsme si vyhodit z kopýtka a manželku ponechali doma, protože se jí nechtělo a stačí ji šopy domorodé.

Nu i aj tam jsme tedy šopovali, chodili jsme Londýnem a zanechali otisky tváří na výloze každého jen trochu slušného obchodu, až staršímu bejby padla do oka bezva kožená bunda do pasu, která tam byla ve výkladu jednoho sjuprmarketu. Nuže vešli jsme dovnitř a počali kýžený tovar hledat, ale kde nic, tu nic.

Když jsme prolezli všechna dámská oddělení a bejby stále bundu chtělo, jal jsem se svolávat personál složený z celého Britského společenství národů a popisoval jsem tajemný předmět, za současného rozhrnování stojanů se zbožím zahnívajícího kapitalismu, bych demonstroval jeho absenci. Ale výsledkem bylo jen nesouhlasné vrtění hlavami doprovázené poznámkami o tom, že jsem se musel zmýlit.

Začal jsem moji mluvu prokládat šťavnatými výrazy v cockney, doufaje, že tyto děti Afriky a indického subkontinentu jsou dosud místopisnými dialekty nedotčeny a já je tedy v jejich bezelstnosti nezkazím, když vtom mne napadla spásná myšlenka. Neboť jsem polapil jednoho milého Paki, jako za groš kudla za ruku a počal jsem jej táhnout ven, že mu zboží ukážu.

V čemž se mi snažilo zabránit hned několik jeho kolegů, neboť volal o pomoc a oni byli stiženi hrůzou, že se jej ten bílý obr s východním akcentem chystá venku pozřít, neboť to bylo ještě před Brexitem a pověsili se na mé nohy a ruce.

Samozřejmě, že vzhledem k již mým zmíněným tělesným dispozicím to bylo zhola zbytečné a nejméně dvoumetrový Senegalec u vchodu s vizitkou Security zbělal posvátnou hrůzou v obličeji tak, že se mi rasově přiblížil a my se nezadržitelně blížili k východu.

Jakmile vypadlo naše klubko na rušnou londýnskou street, přitiskl jsem nebožáka k výkladu a demonstroval jsem mu, že předmět existuje a rezolutně jsem prohlásil, že bundu chci zakoupit a ujistil jsem přítomné o své bonitě a že dříve jej nepustím než nám ji neprodají.

Načež se dostavila manažerka obřího obchoďáku a sepjala ruce a málem poklekla na kolena, aby mne plačtivě ujistila, že mi ji prodat nemohou, neboť výrobek byl vylistován ze sortimentu a tudíž jej nemají v databázi a neprodají mi ji, ani kdybych odříkal její EAN code pozpátku a bundu zapomněli dát z výlohy pryč.

Tedy jsem se zamyslel a čestně kapituloval, neboť se mi zaměstnanců zželelo, přičemž jsem zaznamenal, že mi celý můj teatrální výkon přinesl náležitou úctu pouličních orientálních prodavačů různých cetek, kteří celou scénu se zaujetím sledovali.

Aby mi ihned po představení počali nabízet své služby a mohl jsem tak ukojit své ego a po prohlášení se za bratry zahojit ztrátu tváře smlouváním, jak se sluší a patří. Dlužno podotknout, že jedno tričko se srazilo hned po prvním praní a na druhém opadaly pruhy Union Jacku po praní druhém.

Ale tyhle drobnosti nemohou zkalit čistotu vzpomínek na projevy úcty, kterých se mi dostalo a zajisté předpokládám, že na mne v dobrém dodnes vzpomíná celá Oxford Street.

A co z toho všeho, co vám tady milé děti povídám vlastně plyne? Že svět není černobílý, ale barevný celým spektrem světla - a taky, že Sudeťák v Londýně, velkou show a multi kulti znamená a velký bílý Východoevropan Pákistance nepojídá ani bez chleba a ani v sendviči!

Ale vykládejte jim to... :-)

Miroslav Václavek

Mährisch Schönberg

Autor: Miroslav Václavek | čtvrtek 12.1.2023 17:00 | karma článku: 14.97 | přečteno: 664x

Další články blogera

Miroslav Václavek

Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky

Pro pravdu se každý zlobí, přičemž ani Andrej Babiš není výjimkou a zvláště je-li to pravda, které se dopustí on sám.

22.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 39.10 | Přečteno: 3478 | Diskuse

Miroslav Václavek

Fico, Babiš, Putin - ruská trojka smrti

Představte si, co by se stalo, kdyby po druhé světové válce nebylo Německo podrobeno denacifikaci. Kdyby bylo řečeno, že pokusem Clause Schenka von Stauffenberga o likvidaci Hitlera bylo provedeno Německé národní povstání

7.3.2024 v 17:00 | Karma článku: 30.20 | Přečteno: 663 | Diskuse

Miroslav Václavek

Mírové návrhy Andreje Babiše

Jak už všichni víme, je vláda Petra Fialy tou nejneschopnější v dějinách. Pokud by o tom snad někdo pochyboval jen ať se rozhlédne kolem sebe. A co uvidí? Je zataženo a prší, to svědčí o naprosté pravdivosti těchto slov.

28.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 25.31 | Přečteno: 561 | Diskuse

Miroslav Václavek

Islamizace úspěšně pokračuje!

Kde jsou ty časy, kdy si Tomio Okamura zašel v Londýně do mešity za požehnáním a jeho genosse po útoku na koleje na kebab. Situace je mnohem vážnější, než by se zdála na první pohled být. Jen posuďte sami, co se mi přihodilo!

12.2.2024 v 17:00 | Karma článku: 18.17 | Přečteno: 759 | Diskuse

Další články z rubriky Cestování

Klára Žejdlová

Italské Velikonoce? V mých vzpomínkách to jsou přátelé, rodina…a obžerství

I když to obžerství bylo prokládané dlouhými procházkami. Aby nám vytrávilo. A abychom nasbírali ingredience pro další vaření...

27.3.2024 v 14:48 | Karma článku: 18.19 | Přečteno: 420 | Diskuse

Miroslav Semecký

Nacházíte ve Španělsku? Používáte aplikaci Telegram? Zpozorněte!

Oblíbená komunikační aplikace ve Španělsku končí. Bude vypnuta (zablokován přístup) v řádu několika následujících hodin. Soudce Národního soudu Santiago Pedraz vydal rozhodnutí, ve kterém nařizuje mob..

23.3.2024 v 17:51 | Karma článku: 17.12 | Přečteno: 579 | Diskuse

Jan Vaverka

Bolívie - 6. díl: Den v La Pazu

La Paz je město jako žádné jiné. Dvoumilionová aglomerace sahající až nad 4000 metrů nad moře, ulice jsou strmé, propojené lanovkami, a kolem obrovská kulturní a sociální diverzita.

22.3.2024 v 8:20 | Karma článku: 16.35 | Přečteno: 231 | Diskuse

Aleš Gill

Střípky z KLDR - Díl 26. - Návrat do paralelního vesmíru

Jsou to téměř dva roky od mého posledního článku o KLDR, a téměř tři roky od mé druhé cesty za nejželeznější oponu, jakou si lze představit. A protože informací z KLDR je kvůli uzavřené hranici málo, mohli bychom se tam vrátit.

19.3.2024 v 8:52 | Karma článku: 16.04 | Přečteno: 472 | Diskuse

Libor O. Novotný

Víkend na bitevním poli ve Waterloo

Chcete důkladně pochopit politické a společenské souvislosti, které vedly k porážce Napoleona, případně se vžít do bojů rozhodující bitvy u Waterloo? Památník bitvy na jejím původním místě vám to umožní.

18.3.2024 v 15:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 207 | Diskuse

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...