Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Díky za skvělé doporučení. I když ten hanácký dialekt ve mně moc důvěry nevzbuzuje. Nechápu, proč se o něco takového režiséři snaží. Není totiž nic obludnějšího, než když se pražští herci pokoušejí o některý z moravských dialektů (viz třeba film Zlatá svatba z s jinak vynikající Jiřinou Šejbalovou z roku 1972).

0 0
možnosti
DM

Ano, souhlasím s Vámi ve všem a líbí se mně, že zmiňujete ticho /a dlouhé obrazy, pohledy do krajiny/ jako "jazyk" filmu. Výtečná recenze.

0 0
možnosti
PK

Pane Václavku, napsal jste tuze trefnou recenzi. V poslední době mám čím dál intenzivnější pocit, že Češi si ve své zemi neumí dobře vládnout. :-(

1 0
možnosti
Foto

Pěkná recenze.

O tom nářečí by se dalo diskutovat a snad bych mohl být i povolaný (narozen v Jeseníku, dlouho v Uničově, pak Litovel nyní Chudobín) takže jsem si prošel (prožil) celý tento kraj a pokud slyšíte ve filmu hanáčtinu tak snad jen tu „lopato" a to ostatní je jen taková všehochuť a nebo jste neslyšeli pořádně „hanácke bóchat".

0 0
možnosti
Foto

Pěkná recenze.

O tom nářečí by se dalo diskutovat a snad bych mohl být i povolaný (narozen v Jeseníku, dlouho v Uničově, pak Litovel nyní Chudobín) takže jsem si prošel (prožil) celý tento kraj a pokud slyšíte ve filmu hanáčtinu tak snad jen tu „lopato" a to ostatní je jen taková všehochuť a nebo jste neslyšeli pořádně „hanácke bóchat".

0 0
možnosti
Foto

Film jsem viděl a naprosto souhlasím s Vaší skvělou a skvěle napsanou recenzí. Rovněž mi vadilo hanácké nářečí, které nemá okolo Hanušovic co dělat.

Smekám před panem Krobotem, ale i všemi herci, kteří jsou skvělí bez výjimky. / i pan Vitásek..../.

1 0
možnosti