Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Málokdy mne mrzí, že nemohu dát karmu na entou. Dnes ano.

R^

13 2
možnosti
KD

Ale udelalo by se vam dobre :-))

1 3
možnosti
AF

A41l38e60n19a 33F89i76r42s19t

31. 10. 2014 9:33

Karma a lítost, že jich nemohu dát více.

 

Je mi líto a nikdy jsem nevěřila, že to budu muset kdy říci, ale Klaus se proslavil v cizině pouze krádeží pera. To co předvedl Zeman v Číně, už skutečně hraničí s velezradou, přinejmenším ale s finanční a politickou korupcí toho nejhrubšího zrna.

13 3
možnosti
Foto

Jenom pro doplnění, to pero by bylo stejně jeho, ty se berou skoro vždycky - viz podpis v Praze Obama Medvedev - to byla zlatá pera  a oba je brali hned

2 0
možnosti
JB

Obdivuji kolik práce a odříkání jste vy "ti správní" schopni podstoupit,kolik spekulací a spolu nesouvisejících věcí pospojovat aby do sebe zdánlivě zapadali a ve výsledném efektu pomohli poplivat práci svého ideologického nepřítele.Když jsem četl váš článek dýchla na mě atmosféra 80.let kdy komančská propaganda také spojovala možné i nemožné v zoufalé snaze namluvit lidem že úspěchy kapitalismu jsou vlastně prohrou jejich obyvatel.No nic,pokud se někdy,nedej bože,vrátěj,myslím že máte našlápnuto ke slušné kariéře ;-) ;-D

5 16
možnosti
AF

A17l57e73n79a 96F29i65r68s74t

31. 10. 2014 9:36

Místo nic neříkajících frází jste třeba mohl naznačit, kde a v čem snad autor uvedl nějakou "spekulaci".

 

Vše, co pan Václavek napsal je pravdivý a dohledatelný fakt.

16 2
možnosti