Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RS

Myslim, ze tady jde o nedorozumeni. Ono nejde tak o toho cernocha, ktery byl pro tuto reklamu zneuzit, jako o novou formu rozahovacnosti Nemcu. Uz zase je zde snaha nas poucovat, jake maji byt u nas polecenske normy Kdyby jsme chteli na letacich cernochy, musela by s tim bezpodminecne prijit ceska firma a ne Lidl. Nemecko jako jiz nekolikrat ohrozuje svou politikou celou Evropu a bylo by na case aby to skoncilo.

2 4
možnosti
VK

On byl zneužit? Já trouba myslel, že je modeling jeho job?

4 0
možnosti
JM

U nás v malým městečku chodím do sauny. Chodím každý týden, potkávám ty samý lidi. A jednou jsem si tam málem sednul na černocha. :-) Ono jak je v sauně přítmí a černoch je černej, vůbec jsem ho neviděl, ani jsem tak nějak nepočítal, že by tam člověk tmavší mohl být. Omluvil jsem se mu a dobrý. Ale je to zajímavá sonda jak člověk přemejšlí, když černocha zná nanejvýš v televize.

Leták z Lídlu mě nechává klidným, ale když čtu některý příspěvky, nevím jestli jsem kvůli své exotické příhodě jen buran, nebo už rasista. :-)

2 0
možnosti
DK

To ja jsem si jednou sedl na muslima...bylo to trochu horsi, protoze zrovna drzel v ruce misku s mlekem a cerealiema. Obsah misky se mu vylil do klina a kdyz jsem videl, jak ma kratasy polite mlekem a sem tam prilepena vlocka, zacal jsem se smat, i kdyz jsem se snazil tomu zabranit. Az jsem se dochechtal, tak jsem se mu omluvil a ocekaval, ze mi prorizne hrdlo. Aby toho nebylo malo, tak asi za 14 dni ten samej muslim sedel na schodech a sla kolem pani s mentalne postizenym chlapcem (asi 12 let). No a ten chlapec, jak ho videl, tak si mu sedl do klina, dal mu ruku kolem krku a zacal ho hladit...Proste typek - smolar, kazdy si na nej sedne ;-D

2 0
možnosti

Někoho překvapuje, že v národě je x procent hlupáků? Kdyby na stránky Lídlu napsal každý hlupák svůj hloupý názor, museli by si na jejich čtení najmout brigádníky. Jeden by si stěžoval na ceny, druhý na kvalitu, třetí na černochy, čtvrtý na fronty, pátý že nedostane rohlíky zdarma, ...

Normální lidé vědí, že jim nemá cenu psát ...

2 0
možnosti
PF

P92e94t60r 93F62r35y69d78l

6. 1. 2017 15:29

no jestli to neni zase nejaky marketing, jak se zviditelnit..

0 0
možnosti
BH

Jako varování před černou budoucností dobrý.R^

0 2
možnosti
Foto

Cernosi mi nevadi ale tohle je zacatek masirky v ramci zvykejte si, bude hur.

10 4
možnosti
IB

I67v10o 37B62o22u93š22e

6. 1. 2017 11:21

Klasika: "XXX mi nevadí, ale....."

5 1
možnosti
OF

Bambo

Murzynek Bambo w Afryce mieszka,

Czarną ma skórę ten nasz koleżka.

Uczy się pilnie przez całe ranki

Ze swej murzyńskiej Pierwszej czytanki.

A gdy do domu ze szkoły wraca,

Psoci, figluje - to jego praca.

Aż mama krzyczy: "Bambo, łobuzie!"

A Bambo czarną nadyma buzię.

Mama powiada: "Napij się mleka",

A on na drzewo mamie ucieka. Mama powiada: "Chodź do kąpieli", A on się boi, że się wybieli. Lecz mama kocha swojego synka, Bo dobry chłopak z tego Murzynka. Szkoda, że Bambo czarny, wesoły, Nie chodzi razem z nami do szkoły.

0 0
možnosti
OF

Julian Tuwim/polský žid/, v závěru píše, že je škoda,že Černoušek Bambo s námi nechodí do školy /asi padesátá léta/.Dnes už s námi někde do školy chodí,a některým se to nelíbí.

0 0
možnosti