Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Článek dobrý = karma. Nic žlučovitého nevidím, jde o popis reality. Miloš je typově studnicí stárnoucího člověka v přímém přenosu. (Týká se každého). Jeho osobitá bonmotovitost - přechází do inflace. V té obrovské kadenci zahleděnosti se dostává do stavu, kdy i nechtěně ! - uráží. On v podstatě řekl - "Vy volové, kteří se mi cestou daní skládáte na mzdu a vracíte se z noční směny, aby další od 06:00 hod nastoupili na směnu ranní vězte" ... Jste ookoti ... Volte mne opět :-)

7 3
možnosti
Foto

To je opravdu hodně nadnesené podle mě prezident řekl Člověče v 7:00 ráno se žádný úředník tou tvojí změnou nebude zabývat to asi byl smysl prezidentovy hlášky Protože i on ví Od kdy lidé pracují. Ale válka politický vliv je jako válka v lásce a tedy je dovoleno vše

2 1
možnosti
VK

Jo. Ten popis je přesný. Nevím, kde vznikl mýtus o inteligenci Zemana. Ta nejdůležitější, sociální, mu chybí zcela.R^

11 2
možnosti
Foto

I63v32a66n 70M97a39r21e52k

10. 5. 2017 6:55

Vy p.Václavku musíte mít velmi smutný život . RvRvRv

7 4
možnosti
Foto

Také si myslím existuje takové cizí slovo frustrace To by podle mého názoru pasovalo

3 1
možnosti
ZB

Karma.Dobře napsáno.Pokut tahle fraška zapusobí na mozky lídí opravdu tak,jak si to oba komici Zeman i Babiš představují,tedy jejich zvolením do najvyšších funkcí,tak je s naším národem opravdu velmi špatné....Dva psychopati a ulhaní lidoví oblbovači v čele státu?To snad ne....

11 2
možnosti
Foto

R^ Karma! Ale počkejte jak Vám to agent Hermánek všechno ozřejmí.

7 3
možnosti
Foto

Tak já jsem to Tomáši dočetl až ke komunistickému nomenklaturní mu kádru bla bla a pak jsem přestal protože takovýto paskvil komentovat je Naprostá ztráta času.

Se srdečným pozdravem tvůj Agent s teplou vodou Jirka Heřmánek. On mi ten mobil furt komory jméno to je asi proto že nemám kurzory No já si na ně našetřím.

5 0
možnosti