Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

1. světová válka, 2. světová valka, současný neomarxismus, otevřená stavědla migrační vlně. V tom všem má prsty Německo, ale vždy se najde někdo, kdo upřednostní konzum.

10 3
možnosti
Foto

To je bohužel tak hluboká pravda, až z ní mrazí. Ode mě karma a příjemné Vánoce!

4 1
možnosti
Foto

Samozřejmě, jsou pracovití, přejímáme jejich technologie, ale zase bych si to celé tak neidealizovala. Mně se ale stalo něco úplně opačného, nežli vám. Nikdo mi nevrátil 2 eura. Jela jsem tam na školní kurz, jenž byl kryt českou grantovou agenturou. Musela jsem tam, anebo mě tam spíše donutili ze školy, jít do nemocnice. Měla jsem uzavřenu svou pojistku od VZP, kde si si ale vyčetla, že toto léčení nekryje. Řekla jsem jim to jasně a měla jsem odjet hned domů. Ale nechali si mě tam a sdělili mi v nemocnici, že zdravotní pojistka školy, kde jsem byla na kurzu vše kryje a že to bude sepsáno tak, abych neměla problém s pojišťovnou. Odjela jsem pak stejně domů a najednou mi přistál v obálce účet, kdy jsem měla za 10 dnů v nemocnici dle pojišťovny uhradit 80 tisíc korun a že to oni krýt nebudou. Tu pojistku školy jsem nečetla, ale dostali mě -sami Němci svou přehnanou aktivitou do svízelné situace. Kde bych jako student vzala 80 tisíc korun. Splácela bych to řadu let z nějakých tehdy u nás špatně placených brigád. Když bych okamžitě odjela domů, což bylo možné, nic bych u nás hradit nemusela hradit. Tak jsem tam napsala, ať si to řeší se školou, že mi sdělili, jak škola, tak lékaři, že to je hrazeno a že se vůbec nejednalo o to, co pojišťovna píše. A dlouho jsem to probírala s českými lékaři a ti mi sdělili, že pojišťovna si vymyslela neexistující diagnózu. Už se mi tedy podruhé neozvali, žádný dopis mi nepřišel, stopili to, protože asi nechtěli jít do žádného soudního sporu a složitého dokazování. Ale dlouho jsem trnula, že mi, když bych jela do Německa, tak by mi tam zůstal nějaký dluh a ještě by to po mě někdo chtěl vymáhat. Už je to řadu let a tak je to patrně stopené.

0 0
možnosti
JV

J84i31r98i 18V78r83a76b80e38c

19. 12. 2017 8:50

Je to sice smutné, ale co s tým má ta nemocnice společného ?

5 0
možnosti