Čtvrtek 9. dubna 2020, svátek má Dušan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 9. dubna 2020 Dušan

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B79o24h67u25m10í69r 15Š27i72m78e18k 3781930754354

R^

Vynikající rozbor! Díky!

Vznik ODS s vůdcem Václavem Klausem z Prognostického ústavu rezidentury KGB je zjevný, včetně jeho koketování proti Evropské unii, které v ODS trvá!!! Petr Fiala se ujal úkolu mouřenína, dělá těžké politologické chyby (před volbami řekl předem s kým ano a s kým ne!) a vlivu kmotrů a mafiánů se nezbavil. Přesto nemohl být odstaven mladšími schopnějšími politiky, protože ODS byla v posledních volbách relativně úspěšná. Na politicích ODS mi především vadí preference ideologie před realitou využívaná k pomluvám ostatních politiků.

Naopak ČSSD s Janem Hamáčkem se úspěšně zbavuje lánských pučistů od Zemana, kmotři nejsou vidět a klientelisté ustoupili do pozadí. Zdá se, že účast ve vládě s Babišem bude přínosná a ČSSD může vykročit dobrým směrem.

:-)

0/0
2.3.2019 14:00

K59a71r39e28l 73J78a32n92d21a 5542976261836

Pane, vy jste...vdova. To je blábol... Obdivuji přispěvatele pode mnou, kteří mají tu vůli slušně reagovat.

+2/−1
1.3.2019 21:45

J66i76ř50í 66K27i63n53d60l 2578547273647

ODS i ČSSD uzavřela smlouvu, kterou na podnět poslanců prověřoval Ústavní soud a neshledal na smlouvě nic proti Ústavě a nic proti zákonu. Naopak uvedl země v Evropě, které obdobnou smlouvu uzavřely. Vy jí přirovnáváte ke smlouvám, které uzavřel Hitler. To je u sociálního demokrata zajímavé.

+2/−1
1.3.2019 12:24

B72o23h23u42m16í88r 16Š42i98m46e42k 3781180914704

Pakt Hitler - Stalin byl pakt dvou nepřátel!

Pakt Klaus - Zeman byl pakt dvou antipodů!

Až tak velký rozdíl v tom nevidím! :-)

0/0
2.3.2019 14:28

M85a13r22t27i83n 85B48u49s32i22d89e25a 4503240

Byla to ODS, která prosadila a odvedla nejvíce práce na podstatných změnách. A úspěšně, bez ohledu na pochopitelné korupční skandály, kterým by se nikdo u nás ani v zahraničí za podobných podmínek nevyhnul. Propad popularity a důvěry je přirozená daň za reformy. A střídání politických stran je přirozeným očistným procesem od prospěchářů, kteří se nabalují na vládnoucí strany.

ODS tuto fázi ustála díky pevným základům. Prostě to Klausovo DNA v té straně zůstává a ODS bude trvale silnou stranou na politické scéně.

Každá strana prochází krizemi, a jde jen o to, jestli ji překoná (na to musí mít ovšem ty pevné základy, resp.členy, kteří skutečně chápou a věří v její principy) nebo zanikne (jen si vemte, kolik "spasitelských" stran za tu dobu vzniklo a zaniklo). Strana, která ještě neprošla žádnou krizí, která neprokázala svojí životaschopnost ..ještě vlastně ani není opravdovou stranou. Teprve překonání krize posiluje.

A voliči, kteří neustále vyhlížení nějakou tu "konečně správnou a poctivou" stranu "s čistým štítem" (což vlastně znamená bez historie) ..to jsou pouzí naivové, kteří nemají ujasněné názory, nechápou realitu ..a jen věčně vyhlížejí nějakého mesiáše (aby ho po čase ukamenovali a vyhlíželi dalšího)

+8/0
1.3.2019 11:57

S76l15a53v74o55m60í65r 88B86e31n48e64š 6262477340974

A voliči, kteří neustále vyhlížení nějakou tu "konečně správnou a poctivou" stranu "s čistým štítem" (což vlastně znamená bez historie) ..to jsou pouzí naivové, kteří nemají ujasněné názory, nechápou realitu ..a jen věčně vyhlížejí nějakého mesiáše (aby ho po čase ukamenovali a vyhlíželi dalšího).

.................

Naprosto přesné!

Děkuji za příjemné čtení.

Stoprocentně souhlasím!

+5/0
1.3.2019 12:04
Foto

R41o74m56a76n 49K48o40z70e41l 4257326903114

"Propad popularity a důvěry je přirozená daň za reformy" ne, to je správná daň za nesplněné sliby a přístup k volebnímu programu, jak to kdysi na rovinu řekl v TV debatě Tomáš Julínek, o volebním letáku ODS "Kdyby mi kolega pořád neukazoval nesmyslné letáčky" Nebo jak kdysi prozradil Martin Říman, že věděli, že program ODS 2006 je nesplnitelný, protože aby ho mohli realizovat, tak by museli zdaňovat i modré nad hlavou.

+1/0
1.3.2019 22:39

O52n90d47ř91e64j 93F91i67l33i57p35c81z98y80k 8734613668471

Klaus psal SMS o Topolánkovi : " Falešný a prázdný Topol."

Bohužel, co jsem já psal o Klausovi, to si nikdo nepřečetl. ̈

A to byla ta největší chyba polistopadového vývoje.;-D

+3/−3
1.3.2019 11:37
Foto

P23a50v89e46l 43D48v11o75ř46á44k 5229585324680

Už jsem tu o tom psal, že jsem měl možnost být u "zrodu" ODS - tedy informován bývalým spolužákem z VŠ a kolegou z práce. Ten pomáhal VK s propagací, rozvážel plakáty a tak. A tak jsem ho varoval.

Tehdy se říkalo, že v ODS je nejméně polovina bývalých komunistů. A v obci, kde jsem tehdy bydlel, byl šéfem místní organizace ODS vyhlášený estébák.

+7/−2
1.3.2019 11:26

O64n46d95ř83e56j 10F32i55l66i74p83c48z73y76k 8674733778131

To bych se vystěhoval i já.:-P

+1/0
1.3.2019 11:33
Foto

P93a12v80e11l 63D18v51o46ř25á28k 5589785194100

Naštěstí naše sdružení nestraníků vyhrálo volby, takže tajný spolek KSČ + StB + ODS (tedy taková s rudými trenclemi) to projel.

0/−1
1.3.2019 16:39
Foto

P87a69v45e13l 96D26v61o43ř90á56k 5759155974680

Ale pane Marku, vy jste v té obci nebydlel, to bych si Vás musel pamatovat. A jestli, který z těch subjektů byste volil? Nemusíte odpovídat. ;-D

0/0
1.3.2019 17:38

B70o42h11u68m40í28r 55Š51i67m11e37k 3531460404814

Spoluzakládal jsem ODS v malé pohraniční, komunistické obci. Z okresního sněmu jsme poslali na celostátní sněm výzvu na omezování komunistů ve straně, která na sněmu nebyla ani přečtena. První se ztratila konzervativnost a záhy i pravicovost. Neměl jsem šanci cokoliv změnit, a tak jsem vystoupil. :-)

0/0
2.3.2019 14:40

J72i75ř57í 74K95i77n38d73l 2698577253687

Pane Dvořáku, ten váš kolega měl informace a přitom pouze lepil plakáty. Kdyby jste si vzal seznam ODS, tak jste lehce zjistil, kolik členů ODS bylo v KSČ a možná byste zjistil, že jich bylo tolik, že byste to spočítal na prstech jedné ruky.

+1/−2
1.3.2019 12:11

V12o55k15o95u65n 48V80l13a24d58i28m60i62r 8582308689178

;-D Neznam pane Kindle nikoho, kdo by mohl mit tak velkoprstou ruku.;-DAle mozna milionovem davu byvalych komunistu by to kazdy dokazal spocitat na prstech jedne ruky.;-D

+2/0
1.3.2019 15:51
Foto

P59a60v85e79l 69D25v97o10ř19á29k 5399965724530

Počkejte, když vezmete 5 členů ODS, tak tam ty komunisty na prstech jedné ruky spočítáte. Např. Tomáš Ježek - do r. 1969 v KSČ, podobně JUDr. Rychetský. Petr Pithart v KSČ 1960 - 1968.

A lze tak pokračovat vesele dál.

Moc by mě zajímalo, v jaké straně byl kdysi pan Jiří Kindl, který, jak napsal, působil 37 let ve státní správě. ;-D

+1/−2
1.3.2019 16:36

L52e70o25n10a 45B71l44a87h71o43v25á 5320549249943

To jste si, pane Dvořáku, nevybral zrovna nejlepší příklady. Všichni tři Vámi jmenovaní byli reformní komunisté, kteří v době normalizace v KSČ nebyli, naopak dva z nich byli signatáři Charty 77.

Pithart a Rychetský nikdy v ODS nebyli, po rozpadu OF založili OH, Tomáš Ježek patřil k zakládajícím členům ODA a pak byl tři roky (1995 - 98) v ODS.

Zrovna tyto tři pány dodnes považuji za slušné lidi.

+1/0
1.3.2019 16:55
Foto

P25a74v19e31l 23D19v70o44ř97á85k 5569145854460

Tady nejde o to, zda jsou slušní nebo ne. Jde o to, že jsem se pokusil demonstrovat onu neblahou skutečnost, že v ODS bylo a je přespříliš bývalých komunistů.

A nezlobte se: slušný a morální člověk, když už se jednou pomýlil, do jiné (slušné) strany nevstoupí, aby na ni nevrhl špatné světlo.

+1/0
1.3.2019 17:42
Foto

P19a83v40e70l 16D56v45o61ř22á58k 5339295864260

Vy dovedete všechno překroutit. Byl jste u toho? Aspoň si přečtěte, co jsem napsal. Vy si nic nepamatujete, už jsem tu uváděl, že manželka mého spolužáka byla spolužačkou paní Lívie a obě rodiny se navštěvovaly. Takže kolega byl opravdu u všeho.

A myslíte, že jsem nevěděl, kdo v obci byl v KSČ a přestoupil do ODS?

Chápu, že ta skutečnost je přímo odporná, a pro někoho nepřijatelná, ale co s tím chcete udělat? Zamést pod koberec?

+1/0
1.3.2019 16:25

B70o57h25u11m13í84r 43Š20i18m82e62k 3811170724384

To není pravda! :-)

0/0
2.3.2019 14:41

B53o40h84u97m78í87r 13Š53i25m97e78k 3421130264844

Členové ODS psali výzvu na kongres ODS o nadměrném přijímání komunistů do strany. Marně! Již na první kongresu to přečteno nebylo. A ODS opustila konzervativismus a záhy i pravicovost, že prý pravice nemá v Česku šanci! :-)

0/0
2.3.2019 14:35

M12i35l91o10š 86Š82ť84a52s29t52n35ý 7107100760877

Chybí Vám právě ten optimistický pohled do budoucnosti.

ODS nikdy volit nebudete, už Vám zbývají ANO (Bude líp) a piráti

+5/−1
1.3.2019 11:17

M16i18l80o72s34l49a97v 23J26e41ž27e31k 3694803264341

Ano ,ta dáma zatloukla ODS hodně dlouhý hřebíček do rakve.

+5/−5
1.3.2019 11:05
Foto

P16a56v70e81l 30D88v52o10ř21á41k 5729775874350

A nebyla sama.

+1/−1
1.3.2019 11:27

D65a26n 23R71o34z31s53í59v61a37l 3780832540644

Zajímavé je ovšem to, že ti blogoví křiklouni, co měli nedávno plná ústa Staňka v tomto případě samozřejmě raději nenapsali nic. :-)

+1/−1
1.3.2019 14:26

S63t82a47n36i10s93l52a16v 16B77u93r62i17a69n 5413614704207

Výborně jste to napsal. I když jsem voličem ANO, musím souhlasit. Jen s těmi Piráty v čele bych nesouhlasil.

+3/−6
1.3.2019 9:58

J86i59ř25í 13K59i44n59d72l 2748537293917

Bože to je ptákoviny jak z Halo novin. To je slovní průjem.Neopsal jste to z podobného plátku.

+8/−5
1.3.2019 9:56

O33n39d61ř13e47j 86F63i35l49i32p23c18z12y70k 8724893958361

Ty naše polistopadové elity za moc nestojí. A navíc selhaly. Zákon měl mít přednost

před privatizací, všem se mělo dát najevo, že krást a tunelovat se nevyplácí.

S tou Škodovou máte pravdu. Zasloužil se o to Pithart, nikoli "ekonom" Klaus.

Po listopadu selhali především novináři Pěkně nám hlídali tu demokracii- Selhali jsme i my. Babiš ? Vyčkáme, horší než to bylo,už to být nemůže.

+6/−2
1.3.2019 9:23

J89i86ř74í 66K11i75n83d50l 2278987603767

Ale pane Filipczyku na to jste přišel kde, že zákon měl přednost před privatizací. Před privatizací přijalo Federální shromáždění Zákon č. 92/1991 Sb.Zákon o podmínkách převodu majetku státu na jiné osoby, který vypracovala legislativní rada vlády v jejímž čele byl JUDr. Rychetský. Já ale nevím, jak bylo při privatizaci možné krást a tunelovat, když každý obyvatel ČSSR měl možnost si koupit kupony. Prosím vysvětlete mně to.

+3/−1
1.3.2019 12:08
Foto

P62a13v10e73l 46D71v85o78ř85á50k 5459435224150

JUDr. Rychetský, v KSČ 1966 až 1969.

0/0
1.3.2019 16:28

L50i46b57o45r 37H64l84a17d13i50k 5339328625767

Ale oni nevladli samostatně měli pomocnicky pročpak se na ně zapomíná? A to tak že stále.....

+5/0
1.3.2019 8:37
Foto

P62e30t87r 13P58a85v29l23í43č64e97k 5869203205850

Výborně napsáno, píšete a vyjadřujete se naprosto shodně s mými názory. Pan profesor neustále poučuje, jak vláda dělá naprosto vše špatně, a přitom má tolik nakydáno ve vlastní straně . . . ;-(!

+6/−6
1.3.2019 7:34

M52i62r60o59s38l35a14v 89B43u75č68e59k 6613763511824

Jsem středopravicový volič, pak ODS je mi blízká. V. Klaus má obrovské zásluhy, kdy jako první pochopil, že OF = NF a fungovat nemůže. Strana Vládla a vyprodukovala zhýralé jedince. Tedy pád do nicoty a dlouhodobý restart. Je dobře, že odmítla participaci s agentem STB. Fiala je slušný člověk - nicméně co dále? Jsem nucen uznat, že mládežníkům - Pirátům, se lépe daří v opozici. Oslovují bludy Babiše a jdou ke kořenu. Od výnosu EET až po jeho střet zájmů. V tomto smyslu je ODS jako voda. Sice čistejší - Čirá, žel bez chuti ... :-)

+8/−4
1.3.2019 7:25

S93t32a58n96d47a 86N57o92v91á16k 8809593576274

:-).......Pane autore, jestli netrpělivě čekáte na Pirátského předsedu vlády,( i když Bartoš prohlásil, že bude příštím premiérem), tak Vám závidím Vaši fantazii. To by museli být voliči na hlavu! Zaplať Bůh, nejsou, jak vidíte pořád oceňují ANO a myslím, že to bude ještě dlouho trvat při současné politice "klasických" a hlavně v minulosti profláknutých, stran! Rv

+9/−5
1.3.2019 7:24

R53o97s63t60i87s71l71a33v 51C58a39h53a 6363897367661

Ze pry nejsou volici na hlavu....;-D;-D;-D;-D

Tak jaktoze mame za prezidenta to, co mame, jaktoze je premierem podvodnik, lhar, komunista, donasec StB?

+8/−4
1.3.2019 9:57

D46a91n 81R13o64z60s23í48v66a94l 3690682530574

Na to se ale u voleb fakt nikdo nikoho neptá.

+1/0
1.3.2019 14:27

P75e55t71r 89K76o15r97e73c14k79y 2583527723281

Jako bývalý volič ODS musím sklonit hlavu a bohužel souhlasit s Vašim textem. Není co dodat.

Jen nesouhlasím s kritikou dámy z ODS, která se zúčastnila oslavy pána majitele TV a to zcela zásadně a to i když nejsem její fanoušek a ani té skvělé TV. To co proběhlo v tisku je nedůstojný krok do minulosti....

+5/0
1.3.2019 7:05

S20l96a30v35o55m24í98r 55B92e65n40e59š 6952657270134

Právě že Klaus a Zeman byli jediní, kteří vedli alespoň trochu slušnou politiku. Proto to od novinářů schytávali, jelikož ti byli na straně tehdejšího prezidenta Havla,který uměl jenom tři věci: pronášet naprosto prázdné fráze o morállce, zvýhodňovat své osobní známé (viz prezitenstké milosti Marte Chadimové nebo synovi Věry Čáslavské) a patolízalsky se chovat vůči všemu, co přícházelo z Bruselu, Berlína nebo Washingtonu.

Například když vidím tu hrůzu, že se někdo protizákonně nakýbluje do Francie a potom mu ta samá Francie ještě musí platit odškodné za to, že tam byl ubytován v nedůstojných podmínkách, tak jsem velice rád, že jsme měli Klause a Zemana, kteří si od těchto manýrů udržovali odstup.

Jenže to chce jednu věc, pane autore: být schopen vlastního uvažování. Schopnosti člověka musí sahat dále než jen k slepému přejímání novinářské propagandy.

+14/−3
1.3.2019 6:54

P28e75t74r 12K67o63r58e83c37k92y 2413217323601

Souhlasím, a to i v případě pani ČáslavskéR^

+4/0
1.3.2019 7:06
Foto

T90o41m69á37š 69V73o43d22v38á58ř29k62a 3153581277184

Vidím to úplně stejně. Nikdy jsem nechápal, když v televizi po sobě pánové Klaus a Zeman křičeli urážky,nazývali se zločinci a vyhrožovali si kriminálem, aby se vzápětí objali a láskyplně si tykali a nazývali se křestními jmény.

Paní Udženija jde na večírek k jedinci, který je zřetelně vyšinutý (politicky i osobnostně) a nevidí v tom nic hloupého.

O panu Klausovi jun. netřeba nic říkat

Za mne - nevolitelní.

R^

+8/−6
1.3.2019 6:36

S42l55a10v60o82m76í70r 60B88e61n22e92š 6422237130754

Naštěstí nejste jediným člověkem, který v této zemi má volební právo.

+9/−1
1.3.2019 6:56

J93i11n34d70ř31i36c90h 82N89o89v27ý 3545494612145

...ale ani jediným, kdo má stejný názor.

+6/0
1.3.2019 7:08
Foto

T41o74m93á46š 40V59o48d82v30á79ř80k75a 3563801117974

Nemám pocit, pane Beneši, že bych někomu jeho právu upíral. Jinak Vaší poznámce opravdu nerozumím.

+2/0
1.3.2019 8:19
Foto

P35a81v34e60l 80D87v94o81ř51á71k 5199705654320

On to asi myslí tak, že bude volit za dva. ;-D

0/−1
1.3.2019 11:20

D31a98n 83R29o46z97s94í81v52a37l 3210802540894

Tak takových by tu bylo. ;-D

+1/0
1.3.2019 14:28

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz