Diskuse

Mezinebím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma R^

Jeseníky jsou krásné a někteří moji kamarádi říkají, že jsou to mystické hory. Věřím jim to. A taky tam rád jezdím.

0 0
možnosti

Mé milované Jeseníky. Potěšil jste mě, i já vás potěším-karmou.

1 0
možnosti

Jak já bych rád prošel ty nádhery v Čechách, nejde to a tak díky za možnost to skouknout alespoň taktoR^;-D

0 0
možnosti

Jeseniky ovsem nejsou v Cechach

0 0
možnosti

Fotky nádherné, kdysi jsem trasu "Jako nerozvážný mládežník", rovněž prošel! V nohách mnoho km a těšil jsem se na postel. V ubytovacím zařízení byla Diskotéka - Všichni křepčili jako diví - únava nikde! Šeřilo se, dodnes vzpomínám na úžasný pohled dolů - Romanticky osvícené baráčky - Skutečně jako Betlém ... !

Prošel Vřesovou Studánkou = Absolutně jsem netušil, že - v roce 1968, se zde Věra Čáslavská před Komunisty skryla! Příběh podobný, kdy S. Stallone (Rocky IV), trénoval na Sibiři, aby vyrazil na I. Draga, (D. Lundgren)! Ona, tam doslova skákala po kládách - jako kladina + sklízela uhlí do sklepa + opakovaně jej zase vyhazovala zpátky! Neuvěřitelné a následně odjela na olympiádu v Mexiku.Odměnou ji byla kupa medailí a nám, její odvrácený pohled od Rudé vlajky! To samozřejmě následně vybudilo dobové problémy s režimem. Pomohl ji tehdy náčelník Horské služby Zdeněk Zerzán , zajímavosti - viz ... :-)

https://sumpersky.denik.cz/zpravy_region/byla-v-ni-velka-sila-i-kdyz-bojovala-s-nemoci-20160910.html

1 0
možnosti
Foto

I48v82a49n 36M38a98r11e47k

12. 6. 2019 6:26

Paráda,dík. R^

1 0
možnosti