Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak s tou analogií s Židovským náměstím jste to nedomyslel. Nacistický velvyslanec by se rád zcela jistě potěšil pohled na Židy u jeho nohou.

3 3
možnosti
JZ

Když může české velvyslanectví v Moskvě sídlit v ulici Julia Fučíka, tak může ruské v Praze mít adresu náměstí Borise Němcova. :-)

17 0
možnosti
JH

Bdělý kadete, v Drážďanech jsem nedávno dokonce objevil sochu toho "zločince":-)

6 4
možnosti
MB

Pokud ÚV KSČM může sídlit na ul. Politických vězňů 9 111 21 Praha 1 ? Proč by kaštany nemohly být náměstím Borise Němcova ? Mne zase zlobí, že prezident se zlobí, jistou dobu jsem se i domníval, že se jedná o rezidenta ČR ! ... :-)

16 0
možnosti
JH

Strašidelné!Ale, když už jste tedy začal, škoda , že jste nedokončil, to veselé povídání jak by se měla nazývat třeba ta náměstíčka před ambasádami USA, Ukrajiny, Francie....

Jak se říká - fandí, ale zůstaň člověkem:-)

1 8
možnosti
KT

Ale to není důvod, proč by se to náměstí nemohlo jmenovat po Němcovovi.

Svým odporem vůči tomu vlastně přiznáváte, že Němcovova nechal zavraždit Putin.

16 0
možnosti
JS

Vážený autore, skromný dotaz. Máte něco společného s Ing, Jiřím Václavkem, zemřelým poslancem?

1 0
možnosti
MV

napsany "zvostra", ale pravda je pravda.

namesti Borise Nemcova - ano, statecnej chlap, kterej si vzpominku zaslouzi

15 0
možnosti
JZ

Jistě, všichni mě tady obviňují z rusofobie, ale já jsem rád, když náměstí ponese jméno bývalého ruského vicepremiéra. :-)

11 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

9 0
možnosti