Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkný a děkuji , že jste mne zase o kousek posunul k návštěvě Polska. Mělo to být letos, ale nějak se to celé vymklo.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji...další reklamní apel na moje touhy po loňsku - Polsku opravdu věnovat své cesty za poznáváním. :) krásnéR^

0 0
možnosti

R^R^R^

Polsko mám taky rád, ve Varšavě a u moře jsem už ale nebyl hodně dlouho... Pro mě osobně je "best off" Wroclaw. Tam bych snad byl schopen se i odstěhovat..:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezké, ale pokud uvádíte, že Má ho i můj prastrýc, plukovník polské armády, hrdina z bitvy u Varšavy, zavražděný komunisty v Katyni.

Zdroj: https://vaclavek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=755967

Tak mi doufám odpustíte, že mohu mít k Polsku poněkud chladnější vztah, pokud mého dědečka a jeho rodinu vypověděli z Polska v říjnu 1938 do 48 hodin, takže přišel o veškerý majetek.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS