Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde jste prosím dosáhl tu max. rychlost 86km/hod?

Jinak díky a karma za inspiraci - snad tu "vaši" trasu ještě letos stihnu - moc se mi líbí.

0 0
možnosti
Foto

Z Pekařovského sedla vede hezká asfaltka a i když to aplikace nezměřila přesně, protože tak rychle už nejezdím, smažil jsem do dolů celkem svižně :-)

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti

Tedy klobouk dolů, zase jste mi odkryl kus mých rodných Jeseníků, které už na kole nenavštívím. Já s vypětím sil dávám už jenom tu lanovku s koloběžkou a to ještě jen kvůli dceři. Ale kdysi, to jsem se nachodil, kolo nemaje, až až. Láska k Jeseníkům mi zůstala. Musím tam aspoň jednou ročně, byť to z Prahy už nemám za rohem. Jeseníky jsou magickéééé...

0 0
možnosti
Foto

A kdy se vrátíte z Prahy domů?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS