Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Samozřejmě karma a převeliká nádhera...

Za mně jenom... nejkrásnější hory jsou ty, po kterých zrovna jedu, nebo jdu.;-) Jeseníky jsou určitě krásné a mnohokrát jsem přešel hlavní hřeben, stezku kolem Bílé Opavy, ale i jiná místa i když to nemám zrovna za humny, ale takové Vsetínky, Hostýnky, ale i Vizovické kopce...;-D

Jinak, já mám na kole letos kolem patnácti set, s podobným převýšením ;-), ale s elektrikú a to je samozřejmě tak čtyřicet procent té tvojí štreky...

Jinak - také vybírám podle mapy často cesty "mimo civilizaci" a nejdnou končím u ohrady se skotem, někomu ve dvoře, nebo prostě se ta cesta co je na mapě, najednou ztratí někde v chrástí nebo ve žlebě, nebo v bažině.:-)

K těm fotkám... samozřejmě nádhera. Jen se mi některé ty barvy zdají fakt trochu neskutečné a potom se neorientuju, co je normál, co filtr, nebo nějaký fotošop... no a to mi trošinku vadí.

0 0
možnosti

J65a12n 51H31u68r96k83a

10. 11. 2020 5:03

a nej nej je stejně houbařská výprava z Černé Vody kolem hradu do Jeseníku...;-DR^R^R^

0 0
možnosti

Krasa, az se mi zatajil dech.

0 0
možnosti

Nádhera, velká karma.

0 0
možnosti

Proč má většina fotek nerealistické barvy?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS