Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti

Nejdřív jsem si myslela, že je to nějaké belgické nebo nizozemské město na pobřeží:))) Když nejsou vidět barvy, je možné se splést. Nedivím se, že tohle město máte rád, je to nádhera!

2 0
možnosti
Foto

Černobílou fotografii mám za Dámu fotografií. Děkuji za podívanou. A že by Gdaňsk?;-):-)

1 0
možnosti

Kdysi jsem začínal fotit a tehdy bila jen černobílá varianta k dispo a nevadilo to, bo je známé, že tato dvojbarevná kombinace velmi dobře zdůraznila strukturu a tvary předmětu fotky a jejich různorodé linie. Mám tuto kombinaci spojenou s retro předměty z minulosti. S příchodem barvy jsem fotil už jen přírodu a živé tvory....hezký fota, karma R^R^

0 0
možnosti
Foto

Na černobílé fotografii a na ruské Směně jsem vyrostl. Má své velké kouzlo.

0 0
možnosti