Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeseníky moje milované, velikou radost jste mi udělal, pane autore. Až mám obavu, že tak pěkná propagace příští léto, kdy tam samozřejmě zas zamířím, navalí do jejich huňatých hřbetů davy turistů. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ano, jsou nejkrásnější. A to říkám já, která bydlí v Jizerských a pochází z Krušných.:-)

0 0
možnosti

Doma nejsou žádné hory prorokem, Šárko:-)

1 0
možnosti

Kdyby se někomu Jeseníky nelíbily, po Vašem vyznání lásky a úžasným obrázkům změní názor a určitě se také zamiluje.:-)R^

0 0
možnosti

Krásné fotky. Díky.R^

0 0
možnosti

Jeseníky jsem navštívil jen jednou a vícekrát to v tomto životě nestihnu, jsou jistě nádherný, ale já bych přidělil body pro Beskydy...:-)

0 0
možnosti

Díky za hezké fotky a ano, také podle mě jsou Jeseníky nejkrásnější hory naší země.

1 0
možnosti
Foto

Za první republiky byl Šumperk vybudovaný sudetskymi Němci dost hnusný, dnes je mnohem krásnější. Chvála bohu!

0 1
možnosti