Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde se bere ta nenávist k lidem mluvící jinou řečí nebo jiné pleti? Je to neznámé proto se toho bojím proto to nenávidím.

Když jsem imigroval roce 1979 do New Yorku ( s Matkou) přišel jsem do vztyku s lidmi z celého světa. Deně jsem jsem jednal s Černochy,Puerto Rikanci,Araby,Indy,Evropany z každého koutu Evropy,Lidmi z Latinské Ameriky Asiaty. New York mě naučil že jsme všichni stejní. Jsme lidé někdo hodný,někdo zlý. Někdo vám pomůže někdo né. Od každého člověka se něco naučíte.

Výroky jako no jo je to Rus co od něho očekáváš jsou primitivní.

Je hodně Rusů kteří opustili Rusko kvůli této válce.

Je hodně Afro-Američanů kteří jsou slušní lidé. atd atd.

Jedno jsem se New Yorku naučil - soudit lidi jako jedince a né podle pleti,národnosti atd.

0 0
možnosti

R^R^R^

Pokud chceme mír a klidný, rajský život, musíme se držet Mistra Jana Husa a Václava Havla:

"Protož, věrný křesťane, hledej Pravdu, drž Pravdu, uč Pravdu, miluj Pravdu, mluv Pravdu, braň Pravdu až do smrti, neboť Pravda tě osvobodí..."

"Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!"

Bohužel, žijeme ve společnosti, ve které se příliš mnoho lidí vysmívá lásce a úctě k druhému člověku! A to i od nejvyšších státních představitelů! Miloš Zeman, Andrej Babiš...

:-)

1 0
možnosti
Foto

Ktere britske tanky bojovaly v bitve o Moskvu ? Kolik jich bylo?

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si na větu, kterou jsem slyšel od jednoho pána na Kypru (turecká část), když jsme spolu seděli v jedné malé kavárně a rozprávěli. Mívám zvykle trochu ostych diskutovat o politice v zemi, kde je situace poměrně napjatá a kde není jasné, jak dotyčný zareaguje.

Ptal jsem se na příčinu konfliktu na Kypru, který je již od 70. let rozdělen na dvě části, přičemž tam jsou místa, kam po celou tu dobu nikdo nevkročil. A ten pán mi odpověděl na otázku, co je za tím.

"Stupid extremists from both sides".

Nejspíše universální odpověď i na Váš popis situace.

1 0
možnosti
Foto

,,Německo" se omluvit mohlo. Protože bylo poraženo. Vítězové se většinou neomlouvají. ,,Sesypání" historie je jistě velice lákavé. Obzvláště, když většina pamětníků již není. Sem tam ještě někteří z jejich přímých potomků, což může být poněkud pro leckoho problém.

0 0
možnosti

Myslíte, že dnešní 40 leté matky z Ukrajiny zajímá nějaká historie? Mne, ač mi je podstatně víc, také nezajímá. Vidím jen, že psychopatický prezident Ruska (bývalý člen KGB) se rozhodl vrátit Evropu do časů, kdy ji ohrožoval jiný diktátor.:-/

7 1
možnosti

My Češi máme také svou historii a to dost jinou.

Máme Mnichovské trauma a slavný sametový rozvod. Ty dvě události jsou stavěny proti sobě ale moc se neliší. V obou šlo věcně o to, že Češi řekli: Ano, souhlasíme, dělejte si na svém území co chcete.

Němcům to nebylo dost, ti chtěli Čechy zničit a zahubit. Kdo byl někdy za Československa jako Čech ve slovenské krčmě, ten ví, že bojovost tam byla. Ale nedostala šanci.

Jsem velmi alergický na výčitky okolo poválečného vyhnání Němců. Proti tomu, co autor popisuje, to byla vesměs skutečná selanka. Zvláště vezmeme-li v potaz řádění německých vojáků i civilistů v květnu 1945, v době, kdy už Německo kapitulovalo. Na tom se shodnou pamětníci zústavší i vyhnaní.

Mnohem horší bylo co dělali, a to už od roku 1945, Češi Čechům. Pravda, pod ruským vedením, ale zapomenout se to nedá.

Odpověď na to všechno je biologie živočišného druhu Homo sapiens. Ale pořád platí že mezi všemi Homo sapiens jen Československo se rozpadlo bez boje. A je nám to ctí.

7 0
možnosti

Jenom bych podotkl, že jsme nevyhnali 3 mil. spoluobčanů jak píše autor, ale 3 mil. občanů Říše....

2 3
možnosti