Pátek 12. srpna 2022, svátek má Klára
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 12. srpna 2022 Klára

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

baryk

Pro červeňáky a další postižené, to je nepochopitelné

Spousta českých kolaborantů nechápe vůbec o co jde. Spousta z nich poprvé vidí v praxi jak vláda země stojí za svým lidem, stejně jako lid stojí za svojí vládou, že je někdo pro svobodu ochoten bojovat, že si někdo zachová vnitřní slušnost až do smrti a hlavně že zlo je potrestáno. Proto ty připodělané připomínky zdejších komoušů. Co kdyby se ten israelský "systém" rozšířil do Evropy a komouši by se po krásné éře beztrestnosti dočkali zaslouženého trestu. V čem byl ta stará ku-va Grebeníček lepší, než velitelé Hamasu? Kdo nám bránil se s nimi vyrovnat.? A nebo ještě brání? Nic, pouze ty české vnitřnosti z umělé hmoty a páteř z pružiny. Tak si v těch Čechách považujme, že jsou ještě zbytky lidí jako je Václavek a nebojme se na ty rudochy či nácky přitvrdit. Nebylo pěkné, když při nedávné obraně židovské obce tekla těm náckům po hubě krev? Snad se ta pakáž bolševická pozorně dívala...

0/0
7.1.2009 23:59

kokrhelín

Demonstrace na podporu Izraele !

Demonstrace na podporu Izraele !

INFO ZDE:

http://www.globalpress.cz/kulturni-zajimavosti/demonstrace-n

a-podporu-statu-izrael-724.html

0/0
7.1.2009 0:47

Semper2

Trochu účelové ne ....

Pokud se někdo chová (nyní v Gaze a před 2 lety v křest´ansko- arabském Libanonu) jako ss, nebo přinejmenším jako zdivočelý Wehrmacht, jsou to - paradoxně - právě israelci.

Děkujeme za foto, ale to nejsou žádní Arabové, ti v jednotkách SS nikdy nebyli.

Jedná se o příslušníky albánské divise SS Skandenberg, která se proslavila hlavně terorem proti křestanským Srbům. Albánci z division ss Skandenberg byli taková krvavá svolodž, že ani velení Waffen ss nevědělo co s nimi, a nakonec je poslalo na strážní službu do Francie. Cca od r. 43 ´do bojů prakticky nezasáhli. Myslel jsem, že Albánci jsou oblíbenci všech amerikanofilů.

Potomci těchto vrahů ( na foto ) dnes vedou albánské narkogangy v Kosovu... Tož tak, menší oprava...8-o

0/0
5.1.2009 21:44

Miroslav Václavek

Re: Trochu účelové ne ....

Fotografie zobrazuje islámské hrdlořezy ve službách Třetí říše. V tom se pokud jde o motivy a cíle v případě palestinského terorismu nic nezměnilo. Pokud jde o Albánce. 25% jich je křesťany :-) A to vůbec nemluvím o SS-Sturmbrigade Dirlewanger složené výhradně z Árijců protože ideologie zla nemá národnost. Jaké jen národnosti byla Matka Tereza? Není to nějak od A? :-)

0/0
5.1.2009 22:34

Miroslav Václavek

Re: Trochu účelové ne ....

Ještě k fotce muslimských příslušníků SS. Jde o esesáky z Chorvatské SS divize Kama. Ti se k Srbům nebo židům nechovali o nic lépe než jiní esesáci. Spojení islámu a Palestinského vůdce s nacismem v otázce konečného řešení židovské populace je svědecky prokázána nikoliv fotografiemi toho blba v kaftanu u Hitlera, nýbrž řádně zaprotokolovanou svědeckou výpovědí u Norimberského triibunálu.

0/0
5.1.2009 22:43

Semper2

Re: Trochu účelové ne ....

V tom případě by v oné "chorvatské" divisi museli sloužit bosńáci. Chorvatští SS nikdy nenosili fesy.

0/0
6.1.2009 0:03

Miroslav Václavek

Re: Trochu účelové ne ....

23.horská divize SS Kama byla vytvořena v Chorvatsku roku 1944 z německých důstojníků, etnických Němců a bosenských muslimů. Vojáci divize Kama nosili červené fezy místo standardních vojenských čepic.

0/0
6.1.2009 4:43

rezjir

přepsal jsem se

mělo být prezident křoví.

0/0
5.1.2009 21:26

echo.3

Zase hřebík na hlavičku? Autore, opět trefa !

Ten článek je více jak dobrý. Některá fakta o spolupráci islámských extremistů s nacisty v minulosti snad mnohým otevřely oči i uši.

R^Je to karma, jak jinak.R^

Jakýkoliv...-ismus je a byl vždy nebezpečný, natož pak ten extremistický. Vždyť z některých diskutérů to jen čiší. 

0/0
5.1.2009 19:17

Jerry

Zajímavé,

jak komunisticko-nacistické islámistické krysy vylézají z děr, když se jim předhodí kousek duševního žvance.:-©

0/0
5.1.2009 16:21

Semper2

Re: Zajímavé,

vaše dedukce jsou poněkud fantaskní...8-o

0/0
5.1.2009 21:46

Miroslav Václavek

Re: Zajímavé,

Islám a křesťanství jsou opravdu úhlavními nepřáteli i kdyby se ultras z obou stran dočasně spojili proti židům :-)

0/0
5.1.2009 22:36

Semper2

Re: Zajímavé,

Víte, jestli to nebude tím, že nejenom "ultras" pochopili, že v islámské civilisaci křestané přece jen přežijí, ale v židovské (resp. židy ovládané) nikoliv ! Viz Irák, Libanon, Sýrie...

0/0
6.1.2009 0:06

Miroslav Václavek

Re: Zajímavé,

Islám a civilizace se naprosto vylučují. Pokud jde o křesťanství. To je známo, že má v islámském světě na růžích ustláno: KADUNA, Nigérie, 10. července 2006 (Compass Direct) – Již dva roky žije patnáctiletý Francis Yohanna Anche s následky poranění mozku, které utrpěl při útoku muslimských studentů na křesťanské spolužáky na střední škole v Zaria. Útočníci mu rozsekli hlavu mačetou a od té doby má ochrnutou pravou ruku a nohu. V rozhovoru pro agenturu Compass Anche zmínil, že muslimští studenti Government Science Secondary School-Kufena (státní střední škola zaměřená na přírodní vědy) napsali 24. června 2004 křesťanům dopis s varováním, aby se přestali scházet k bohoslužbám ve školní kapli, nebo pocítí jejich hněv. Při útoku bylo zraněno ještě sedm dalších křesťanských studentů.

0/0
6.1.2009 5:25

rezjir

Že to je hezké

islamkomnacista Václavek hájí akce sionistů v Gaze, to mají fakt dobrého obhájce.

0/0
5.1.2009 12:39

Miroslav Václavek

Re: Že to je hezké

Třikrát vedle :-)

0/0
5.1.2009 12:43

rezjir

Re: Že to je hezké

Je to sice možné, ale zní to tak nějak  poeticky.

0/0
5.1.2009 15:27

Killingworth

Re: Že to je hezké

rejzir, Ty ZRUDO bolsevicka, zalez nekam do zumpy!RvRvRvRvRvRvRvRv(Y)

0/0
5.1.2009 21:20

Jerry

Re: Že to je hezké

Rejzire, spletl jsi, když jsem napsal komunisticke, islamsko-nacisticke krysy, tak jsem měl na mysli tebe.[>-]

0/0
7.1.2009 2:09

ulrik

To oni!

Tak tohle je až absurdní. Ano, ti původci zla holocaustu a světové války jsou Němci a Palestinci...zní z úst obyvatele bývalých Bohmen und Mahren, který na konci žehná USA, jejichž antisemitismus byl ve 30. letech skutečně nepředstavitelný.

Víte, že s Hitlerem dobře vycházel kupříkladu radikální židovský terorista Stern? A také si nemyslím, že by Židé stáli za holocaustem...

Zameťme si před vlastním prahem, Palestinci koncentráky nevymysleli, evropané ano!

0/0
5.1.2009 12:31

Miroslav Václavek

Re: To oni!

Podporujme Izrael, pánové a dámy. Buďto s nimi zametem, nebo oni s námi.

0/0
5.1.2009 12:40

ulrik

Re: To oni!

To radši já zametu s vámi a vám podobnými hlupáckými křiklouny bez širší perspektivy...

Víte, kdo říkal o tom, že je třeba s někým zamést než bude pozdě? Píšete o něm v článku...

0/0
5.1.2009 13:49

Miroslav Václavek

Re: To oni!

Podporujme Izrael pánové a dámy. Buďto s nimi zametem nebo oni s námi.

0/0
5.1.2009 14:02

rezjir

Re: To oni!

Až se ta Palestina stane jednou z příčin nějaké té celosvětové termonukleární katastrofy, tak to bude ta správná show, že ?

0/0
5.1.2009 18:44

Miroslav Václavek

Re: To oni!

Že by Palestince poslali Íránští muslimští bratři hromadně do ráje? Nepleteš se? :-) 

0/0
5.1.2009 19:13

kocourek-černý

Re: To oni!

Konzentrační tábory byli vymysleny v JAR, tehdy ještě Bůry............. a prvně praktikované, začátkem minulého století.

0/0
5.1.2009 17:00

Aaron71

Re: To oni!

To se pletete pane, koncetrační tábory byli vymysleny brity v jižní Africe a Bůrové (potomci holandských a vlámských přistěhovalců) byli jejich oběti a první vězni!

0/0
5.1.2009 17:03

Jerry

Re: To oni!

Abych Tě opravil. Palestinci jen převzali to, co se naučili jako přičinliví žáci ve výcvikových táborech teroristů v Československu (Zastávka u Brna) tak v početných táborech v NDR, Bulharsku a Sovětském Svazu. Tyto komunistické státy zase metody převzali od nacistů, tak jak vidíš, spojení tam rozhodně je.!

0/0
7.1.2009 2:15

baryk

Výborně pane Václavku!

Dobře jste tu trojku světového zla vyjmenoval. Nemějme pocit, že je Israel daleko, všechno je zatraceně blízko. Evropa je prorostlá nezdravým, jak hormonálně vyrobený bůček. A musí se vykrajovat. Čím dříve, tím lépe. Svoboda a demokracie je fajn. Aby nám to vydrželo, měli by se komouši a stoupenci dalších nedemokratických stran izolovat. I když by se asi rezjirovi stýskalo po taťkoj náčelníkoj.;-D;-D;-D

0/0
5.1.2009 12:19

tromi

Re: Výborně pane Václavku!

ano Izrael je blízko, je třeba mít se před ním napozoru;-D

0/0
5.1.2009 13:27

Aaron71

Zajímavé video

http://www.youtube.com/watch?v=BPrkOExi-oI

0/0
5.1.2009 10:44

Jean Paul Gaultier

Zajímavé video - Prescott Bush

http://www.youtube.com/watch?v=1D6fxyOtVeI

0/0
5.1.2009 13:45

Aaron71

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Jaká je souvislost? Překlad pro Vás: Jaka je souvyslost?

0/0
5.1.2009 13:46

Jean Paul Gaultier

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Obrovska. Svet neni černobílý, nebot vše souvisí se vším.

0/0
5.1.2009 13:56

Aaron71

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Aha. Tak potom Vám doporučuji sérii knih o Kájovi Maříkovi.

0/0
5.1.2009 14:00

Jean Paul Gaultier

IBM Verichip and the Nazi Fourth Reich

http://www.youtube.com/watch?v=0Tv-KlPXp2s

0/0
5.1.2009 14:01

Jean Paul Gaultier

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Kája Mařík? ;-D

Mas skvělou úroveň, diky za tip

0/0
5.1.2009 14:04

Aaron71

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Nemáš zač, třeba si jednou i pivo dáme.

0/0
5.1.2009 14:31

Jean Paul Gaultier

Re: Zajímavé video - Prescott Bush

Jsem pro R^

0/0
5.1.2009 14:40

rezjir

Jak to ve skutččnosti bylo

Jednotlivé epizody:

1) Před WWI  český arabista Musil charakterizoval židovské obyvatelstvo v Palestině jako nepříliš přičinlivé.  2) V pol. 20 let podle přednášky sionisty Weisman (?) židovské stěhování do Palestině, konané s požehnánim britských okupačních úřádů, kteří to převzali od Turků, na základě tehdejší Versaiské mírové smlouvy přínáší skvělé plody. To líčení úspěchů budování židovských osad podle něj stíní pouze jeden jediný mráček: nelibost místního arabského obyvatelstva.  3) Po r.1945 líčí dopisovatel Lidové demokracie první konflikty mezi Araby a Izraelci. Obě strany jsou ozbrojeny dýkami.

4) Další epizody jsou už známé a se známým výsledkem: Bojuje s použitím nejmodernějších vojenských, teroristických a špionážních metod ve stále větším počtů států a umírá čím dál více lidí. A my kvůli tomu máme mít na krku radar a Poláci antirakety.

A to vše jsme si mohli ušetřit. Kdyby britské úřady se zeptali těch  Arabů, jestli tam přivandrovalce chtějí.

0/0
5.1.2009 10:32

Aaron71

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Vážený pane pamětníku, nezapomněl jste před ty vaše epizody něco? Tam se toho dělo mnohem víc. A další a zásadní: Součástí takzvané Palestiny bylo i takzvané Zajordánsko. Tato Palestina byla rozdělena na 2 státy. Izraelu připadla ta mnohem menší část.

0/0
5.1.2009 10:36

rezjir

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Tak ty epizody se odehrály ještě před vznikem státu izrael.

Pamětník nejsem, ale jsem čtenářem časopisů a novin z let  minulých. Máme doma větší knihovnu.

Já proti existenci Izraele v hranicích 1967 vůbec nejsem, dokonce mu v tom fandím, ale nefandím mu, pokud činí jakékoliv kroky ke zvětšení nad hranice. Nechť Izraelský parlament a vláda alespoń deklarují svůj záměr pro všechny časy budoucí zachovat svou existenci pouze v hranicích v r. 1967 a příslíbí v této deklaraci, že budou činit veškeré možné kroky k uskutečnění toho zaméru.  

0/0
5.1.2009 10:49

Aaron71

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Toto Izrael už mnohokrát prohlásil a udělal. Hranice z roku 1967 porušila neizraelská strana. Gaza byla podle těchto hranic součástí Egypta a Gada spolu s východním Jeruzalémem součástí Jordánska. Dnes jsme jinde. Palestina jako stát má pro své konání mezinárodní mandát z roku 1947, který 1948 odmítli spojenci nezaložené Palestiny nesmyslným útokem na Izrael, při kterém i s pomocí tehdejšího Československa dostali na držku a dodnes se z toho nevzpamatovali.

0/0
5.1.2009 10:55

rezjir

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

A co takhle konkrétní citace.

A když to tak vezmu kolem a kolem, jak ti místní obyvatelé palestiny mohli za konání jiných arabských států? Zeptali se snad ti papaláši těch palestinců? Bylo tam snad nějaké referendum?  

0/0
5.1.2009 11:09

Aaron71

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Citáty si najdete na webu sám. Je jich tam plno. Třeba ve wikipedii.

Referendum nebylo, nikdo se neptal ani židů ani křesťanů ani muslimů.

0/0
5.1.2009 11:15

rezjir

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Fakt existuje slavnostní deklarace izraelského Knessetu v tomto duchu, přísahající věrnost Izraele hranicím r.1967?

Ad referendum: pak nečiňte Palestince odpovědným za chování arabských vlád v r.1948. A také by tedy neměli nést jeho následky.

0/0
5.1.2009 12:35

Aaron71

Re: Jak to ve skutččnosti bylo

Slavnostní deklarace ne, ale ratifikace mezivládních smluv ano. Mrkněte se na http://www.knesset.gov.il/allsite/QGenTxt_eng.asp

Ano, měli by se připojit k Jordánsku a Egyptu, to je kontinuita. Jiné řešení je právní nesmysl.

0/0
5.1.2009 12:43

rezjir

Vy si snad dělate legraci

jenom když pročtu izraelskou odpověď na požadavky cestovní mapy, která požaduje vznik provizorního palestinského státu v provizorních hranicích s jistými aspekty suverenity. No tak takový stát.invalida  nemůže odpovídat vůbec za nic. Takže za ty přelétající se holubice míru si může tak akorát Izrael  poděkovat sám sobě,  

0/0
5.1.2009 15:57

Aaron71

Re: Vy si snad dělate legraci

Zkuste držet alespoň niť.

0/0
5.1.2009 16:08

rezjir

Re: Vy si snad dělate legraci

No to je těžké, když jste poněkud krátkozraký. A  nevidíte ani to břevno v oku svém.

0/0
5.1.2009 18:42

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz